Składający się z dwóch części artykuł „Znaczenie mediów społecznościowych w nauce”, przybliża tematykę social media. Pierwsza z nich przedstawia w liczbach ich rozwój na przestrzeni lat oraz możliwości i zagrożenia, które stanowią nieodłączne elementy działalności człowieka. Pokazuje,
jak poczucie anonimowości wpływa na dbałość o jakość wypowiedzi i poprawność językową oraz ukazuje sposób zachowania użytkowników, powodujący zmiany w ich bezpieczeństwie. Druga część niniejszego artykułu
jest wynikiem badań przeprowadzonych wśród użytkowników Internetu.
Odnosi się do rozumienia przez nich pojęcia media społecznościowe, a cel
główny stanowi przestawienie formy korzystania z tych mediów.
Kaplan, A. M.; Haenlein, M., (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media. Pozyskano (04.05.2017) z http://michaelhaenlein.eu/Publ....
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.