Bąk D. O., Religijność młodzieży a bunt religijny. Droga do wewnętrznej religijności czy ateizmu?, [w:] J. Trempała (red.), Rozwijający się człowiek w zmieniającym się świecie, Bydgoszcz 1995.
Cekiera C., Sołtysiak, Dręczenie kotów - szkolne zwyczaje, czy zwichnięta samorealizacja uczniów klas starszych w szkołach ponadpodstawowych, [w:] S. Dolto F., Nastolatki, Warszawa 1995.
Duräblerman W., Deutsche Geselschaft fur Erziehungwissenschaft. Revolution von 1987. Der Modellversuch. Kollegschule mut fortgesetzt werden. In: „Westermanns Pädagogische Beiträg“ 6/ 2000 J.
Kawula S., Agresja a dysonans społeczny, [w:] S. Kawula, H. Machel (red.), Podkultury młodzieżowe w środowisku szkolnym i poza szkolnym, Gdańsk-Toruń 1995.
Kukułowicz T., Całka E., Podmiotowość wychowanka, [w:] F. Adamski(red.), Poza kryzysem tożsamości. W kierunku pedagogiki personalistycznej, Kraków 1993.
Przecławska A., Personalistyczne odniesienia pedagogiki społecznej, [w:] F. Adamski (red.), Poza kryzysem tożsamości. W kierunku pedagogiki personalistycznej, Kraków 1993.
We process personal data collected when visiting the website. The function of obtaining information about users and their behavior is carried out by voluntarily entered information in forms and saving cookies in end devices. Data, including cookies, are used to provide services, improve the user experience and to analyze the traffic in accordance with the Privacy policy. Data are also collected and processed by Google Analytics tool (more).
You can change cookies settings in your browser. Restricted use of cookies in the browser configuration may affect some functionalities of the website.