Kawula S., Rodzina jako grupa i instytucja opiekuńczo-wychowawcza, [w:] S. Kawula, J. Brągiel, A.W. Janke, Pedagogika rodziny. Obszary i panorama problematyki, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2005.
Kirwil, L. (2011). Polskie dzieci w Internecie. Zagrożenia i bezpieczeństwo – część 2. Częściowy raport z badań EU Kids Online II przeprowadzonych wśród dzieci w wieku 9-16 lat i ich rodziców. Warszawa: SWPS – EU Kids Online – PL.
Laskowska K., Zapobieganie patologiom – wyzwaniem dla edukacji współczesnego społeczeństwa, spojrzenie kryminologa, [w:] Edukacja z perspektywy przemian kulturowo-społecznych, Wyd. Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Białystok 2010.
Staksrud E., Problematic conduct: juvenile delinquency on the internet, [w:] S. Livingstone, L. Haddon (red.), Kids online Opportunities and risks for children, Policy Press, Bristol 2009.
Susan J. Jones, Lynne Hall, Sue Kerridge, Sarah Woods and Marc Hall, Visualising the cyberbullyAnalysing Teenagers Expressive Drawings, Materiały konferencyjne IADIS International Conference e-society 2011, Avila.
Sabella Rusel A., Cyberbullying: Who,What,Where,Why, and What Now [w:] Counceling and Human Development, ProQuest Education Journals,kwiecień 2009, vol.41.
We process personal data collected when visiting the website. The function of obtaining information about users and their behavior is carried out by voluntarily entered information in forms and saving cookies in end devices. Data, including cookies, are used to provide services, improve the user experience and to analyze the traffic in accordance with the Privacy policy. Data are also collected and processed by Google Analytics tool (more).
You can change cookies settings in your browser. Restricted use of cookies in the browser configuration may affect some functionalities of the website.