Artykuł został poświęcony hipoterapii jako formie pomocy dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej. W badaniach wykorzystano metodę indywidualnych przypadków, opisano cele i zasady hipoterapii wraz ze szczególnym uwzględnieniem pomocy dziecku z zaburzeniami integracji sensorycznej.
FINANSOWANIE
Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Społeczna Odpowiedzialność Nauki II” pt. „Współczesny obraz społeczeństwa polskiego w nauce i debacie publicznej”
REFERENCJE(16)
1.
Ayres, J. (2022), Dziecko a integracja sensoryczna, Harmonia, Gdańsk.
Bednarczyk, M. (2021), Hipoterapia jako forma rehabilitacji i wsparcia włączania społecznego osób niepełnosprawnych, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Siedlce.
Pilch T., Wujek T. (1974), Metody i techniki badań w pedagogice, [w:] M. Godlewski, S. Krawcewicz, T. Wujek (red.), Pedagogika – podręcznik akademicki, PWN, Warszawa.
Zaworska-Nikoniuk D. (2000), Studium indywidualnego przypadku i metoda biograficzna, [w:] W. Ciczkowski (red.), Prace promocyjne z pedagogiki, Olsztyn.
Przetwarzamy dane osobowe zbierane podczas odwiedzania serwisu. Realizacja funkcji pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu odbywa się poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookies (tzw. ciasteczka). Dane, w tym pliki cookies, wykorzystywane są w celu realizacji usług, zapewnienia wygodnego korzystania ze strony oraz w celu monitorowania ruchu zgodnie z Polityką prywatności. Dane są także zbierane i przetwarzane przez narzędzie Google Analytics (więcej).
Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Ograniczenie stosowania plików cookies w konfiguracji przeglądarki może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.